התקנון ותנאי השימוש ב"אתר" מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות, אך האמור בתנאי שימוש אלה בלשון זכר מתייחס גם לנקבה ולהיפך וכל האמור בלשון יחיד, מתייחס גם לרבים ולהיפך. תקנון זה מסכם התקשרות במסגרת שימוש באתר https://gayland.co.il (להלן "האתר" או "אתר הכרויות" או "שירות הכרויות") בין מפעילת האתר (חברת DABLTECH LTD, להלן "מפעילת השירות") לבין הלקוח (להלן "הלקוח/המשתמש"). הרשמתו של הלקוח באתר מאשרת את הסכמתו עם התקנון והצטרפותו להסכם זה.
לקוח המצטרף לשירות ההכרויות:
1.1 מתחייב שהוא מעל גיל 18. 1.2 קרא והסכים עם תנאי התקנון. 1.3 מתחייב כי גיל המצוין בכרטיס שלו הינו נכון ועדכני. התנאי הנ"ל תקף גם לגבי התמונות, שהוא בוחר להעלאות לכרטיס שלו באתר.
כמו-כן, כל משתמשי האתר מתחייבים שלא להציג זהות בדויה, אלא להירשם עם פרטים אישיים, עדכניים ואמיתים.
1.4 אחראי באופן אישי על תוכן הנתונים שהוא מפרסם באתר, על פרטיות ושמירת הנתונים הנחוצים להרשמתו לשירות ההכרויות. 1.5 מבין שהאתר יכול להכיל תוכן המיועד רק ללקוחות מעל גיל 18. 1.6 מתחייב לעשות שימוש בשירות ההכרויות בהתאם לחוק. 1.7 מתחייב לא לפרסם בפומבי כתובות דואר אלקטרוני, מספרי טלפון, פייסבוק, אינסטגרם, קישורים לאתרים ו/או כל דרך אחרת ליצירת קשר (המגבלות הנ"ל אינן חלות על התכתבויות פרטיות שלך באתר). 1.8 מתחייב לא להשתמש במילות גנאי, קללות, עלבונות, דברי פורנוגרפיה, דברי אימה, טרור או אלימות וכל דבר אחר שלא כחוק. סעיף זה מתייחס גם להתכתבות בטקסט וגם לתמונות שנשלחות בתוך הצ'אט בשיחה עם משתמשים אחרים וגם לגבי מידע בפרופיל של המשתמש ("על עצמי").
1.9 מתחייב לא להטריד משתמשים אחרים, לא להציק ולא לנסות לחדש את הקשר במידה ולקוחות אחרים לא מעונינים בכך, לא לשדך. 1.10 מתחייב לא לעשות שום עסקאות בלי הסכמתה של מפעילת השירות, לא להציע לעשות עסקאות עבודה או שירותים, לא להשתמש באתר כאמצעי פרסום או דברי פרופגנדה. 1.11 מוסר למפעילת השירות בלעדיות לפרסום, חידוש ושינוי נתונים המועלים ע"י לקוח לאתר או מסורים בכל דרך אנלוגית אחרת, כך שלכל אחד יש גישה אליהם באופן אינטראקטיבי בכל זמן נתון ומכל מקום (זכות לפרסום פומבי). 1.12 מסכים לקבל התראות ועדכונים במייל (דיוור אלקטרוני), טלפון, בדפדן ובאפליקציית מובייל בהתאם למה שנקבע בהגדרות של התראות בפרופיל שלו.
1.13 מבין ומקבל את העובדה, כי חלק מההודעות שהוא מקבל באתר ממשתמשי האתר האחרים, עלולות להיות חלק מהדיוור האוטומטי ו/או מהדיוור שנשלח למספר משתמשים רב וכל זאת בהתאם להגדרות החיפוש של אחד מהצדדים לפחות (המען או הנמען). כמו כן, הודעות יכולות להשלח אוטומטית בשם של משתמשים אחרים שהפעילו שירות שנקרא "העוזר החכם".
1.14 מתחייב שלא לפתוח יותר מכרטיס אחד ויחיד במערכת. מביע את הסכמתו המלאה ומקבל ע"י הרשמתו באתר את העובדה כי כל מבצעי האתר / קופונים ושאר ההטבות, מתייחסים רק לבעל הכרטיס עצמו ולא לכרטיס מסויים. מכאן ברור, כי כל הטבות האתר למיניהם ניתנים להפעלה באופן חד-פעמי ורק בכרטיס יחיד של בעל הכרטיס.
מפעילת השירות שומרת לעצמה זכות: 2.1 לבצע שינוים באתר. 2.2 לספק שירותים בחינם ובתשלום ללקוחות (להלן "שירותים") 2.3 להכניס שינויים בתקנון האתר ובשירותי האתר (לרבות תוקפם ומחירם) באופן חד-צדדי וללא מתן התראה מוקדמת למשתמשי האתר. 2.4 לבצע שינויים בפרטים שנמסרו ע"י לקוח במידה והם לא עונים לדרישות התקנון, גורמים לנזק (ישיר או עקיף) למפעילת השירות או לצד השלישי. 2.5 לעשות שימוש בפרטי הלקוח ובדברים שנמסרו ע"י הלקוח למפעילת השירות וניתנים לצפייה פומבית (וזאת למטרת פרסום או מסירת נתונים לאתרים חיצוניים (צד ג') ללא התראה מראש). 2.6 לשלוח ללקוחות התראות ועדכונים במייל (דיוור אלקטרוני) ,טלפון, בדפדן ובאפליקציית מובייל בהתאם למה שנקבע ע"י המשתמש בהגדרות התראות בפרופיל שלו. מפעילת השירות לא אחראית: 3.1 על גרימת כל נזק או איבוד מידע שנוצר עקב שימוש בשירות ההודעות, בין היתר בשימוש בתקשורת סלולרית או בטלקומוניקציות אחרות. 3.2 על אמינות, תוכן ודיוק נתונים המפורסמים ע"י משתמש. 3.3 על הפרעת זכויות היוצרים או כל זכות אחרת של צד שלישי דרך פרסום מידע באתר הלא תואם לחוק ע"י משתמש או מסירת מידע למפעילת השירות בכל דרך אחרת. 3.4 מפעילת השירות לא יכולה להתחייב שלקוח יקבל תשובה להודעות, שהוא/היא שולח/ת באתר למשתמשים אחרים. מפעילת השירות מתחייבת:
4.1 כל התמונות/קבצי וידאו/קבצי שמע שמועלים לאתר ע"י המשתמשים, יעברו בדיקה ידנית או אוטומטית וזאת על-מנת לסנן תכנים לא רצויים/פוגעניים/לא מתאימים וכו'. הסעיף ה"ל תקף הן לכלל הנתונים של המשתמש, אשר זמינים לצפייה של שאר משתמשי האתר (הסינון לא רלוונטי עבור הודעות אישיות).
4.2 לאפשר לכל לקוח להתלונן על לקוח אחר, בגין התנהגות לא הולמת ו/או מידע נתונים/קבצים פסולים הנמצאים בכרטיסו ע"י כפתור "להתלונן" (בגרסה מלאה/ניידת/יישומון).
4.3 לאפשר לכל לקוח לחסום את הלקוח האחר ע"י כפתור "לחסום"/"להעביר לרשימת התעלמות" (בגרסה מלאה/ניידת/יישומון).
4.4 להסיר תוכן פסול, אשר היווה את סיבת התלונה ולפעול נגד מפרי התקנון (במקרה של עילה עובדתית) וזאת לאחר בדיקה ואימות ההפרה בלבד.
שרותים בתשלום: ההרשמה באתר הינה בחינם ולא נגבה תשלום על יצירת פרופיל. ישנם כמה שרותים בתשלום כגון: הקפצת פרופיל בתוצאות החיפוש, הדגשת פרופיל, שליחת מתנות וירטואליות, מנוי להתכתבות - כאשר המנוי הינו אישי ומאפשר לבעל/ת המנוי בלבד, קריאה וכתיבה של הודעות באתר (שכולל חידוש אוטומטי בחלק מדרכי תשלום) ועוד. יודגש, כי הנמען רשאי להפעיל את הסינון לטעמו/ה, על-מנת לדחות את קבלת ההודעות באתר ממשתמשים לא רצויים. ישנו מגוון דרכים לבצע תשלום ועל המשתמש לבחור בשיטה שהכי מתאימה לו: כרטיס אשראי, פאי פאל, העברה בנקאית או הפקדה, תשלום באמצעות שיחת טלפון (שירות פיי קול) וכו'. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את עלות המנוי מעת לעת. לעדכונים האלה אין כח רטרואקטיבי, כלומר לקוחות שרכשו מנוי לפני שינוי מחירים ימשיכו לשלם ע"פ אותם תעריפים שהיו בזמן הרכישה.
מחיקת כרטיס: המשתמש רשאי למחוק את הפרופיל שלו בכל רגע. ניתן לעשות זאת באופן עצמאי באתר או באפליקציה - בדף ההגדרות למטה ישנו לינק "מחיקת פרופיל" או בעזרת פנייה לשירות הלקוחות שלנו (בצורה כזאת המחיקה עלולה לקחת עד 3 ימי עסקים מרגע שנציגי שירות הלקוחות של אתר הכרויות מקבלים את הבקשה). חשוב להדגיש שמחיקת הפרופיל לא בהכרח אומרת שיפסקו תשלומים אוטומטיים עתידיים (כי זה לא תלוי רק במפעילת שרות אלא גם בצורה שהתשלום נעשה) ולכן הלקוח הוא זה שאחראי לדאוג לבטל מנוי מתחדש וזה בהתאם לשיטת תשלום. כמו כן, ייתכן שהלקוח יקבל דיוור אלקטרוני ו/או התראות אחרות עד 14 ימים מרגע מחיקת פרופיל מכוון שתהליך עצירת דיוור והתראות אחרות אינו מיידי. ביטול השרות: במידה והמשתמש מעוניין להפסיק את המנוי במהלך תקופת ההתקשרות, ניתן לעשות זאת באחת מהדרכים הבאות: 5.1 להכנס לפרופיל האישי באתר, לדף ה"הגדרות" ולהפסיק את חידושו האוטומטי העתידי של התשלום (אם התשלום בוצע באמצעות כרטיס האשראי). 5.2 אם התשלום נעשה בעזרת פייפאל וקיים חידושו האוטומטי של התשלום, ניתן לבטלו בכל עת באתר של פייפאל עצמו. 5.3 אם התשלום בוצע דרך חנות האפליקציות של גוגל, ניתן לבטל את חידושו האוטומטי העתידי של התשלום בחנות האפליקציות עצמה, דרך חשבון אישי - הסטוריית הרכישות.
5.4 אם רכישת המנוי בוצעה דרך Appstore, באפשרותך לבטל את חידושו של התשלום בחנות האפליקציות שלך ב-Appstore שלך בלבד.
5.5 על מנת לבטל את השירות ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ולבקש להפסיק את המנוי ו/או לחילופין, למחוק את הכרטיס מהאתר, או לבטל כאמור את חידושו העתידי של התשלום בגין המנוי. למען הסר ספק יודגש כי במקרה והמנוי שולם דרך ה-Appstore, ניתן לבטל את השירות (ו/או את חידושו העתידי של התשלום) דרך חנות האפליקציות Appstore בלבד. על פי הוראות הדין, הביטול ייכנס לתוקפו בתוך 3 ימי עסקים מקבלת הודעת הביטול. מדניות ההחזרים: 6.1 לא יבוצע החזר ו/או הזיכוי לרוכש מנוי אשר המנוי שלו הופסק עקב הפרת תנאי השימוש של האתר. 6.2 בכפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א - 1981 (להלן - החוק) תוספת (תקנה 2) 18), זכאי הצרכן לבטל עסקה בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה ולקבל החזר או זיכוי כספי מלא, אך ורק אם לא נעשה שימוש במנוי (לא הייתה התכתבות דרך האתר ולא נקראו הודעות) במקרה אם היה כבר שימוש במנוי, זכאי הצרכן לעדכן את העסקה (בכפוף לחוק ואם הדבר אינו נוגד את כללי החברה). בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה ואולי לקבל החזר או זיכוי כספי יחסי (בכפוף לחוק ואם הדבר אינו נוגד את כללי החברה). מדניות המשלוחים המנוי באתר ושרותים נוספים הינם שרותים וירטואליים ולכן אין צורך במשלוח פיזי. ברגע רכישה מוצלחת באמצעות כרטיס אשראי, פאי פאל, שיחת טלפון או סמס הם מסופקים מיידית. כאשר התשלום נעשה בעזרת העברה בנקאית או הפקדה לחשבון, המנוי יופעל תוך 2 ימי עסקים מרגע קבלת אסמכתא עם פרטים מזהים נכונים. סמכות שיפוט כל עניין הנוגע לשימוש בשירות האתר יהיה כפוף לדין הישראלי, ללא כללי ברירת הדין שלו ויהיה נתון לסמכותם הבלעדית של בתי המשפט המוסמכים בחיפה ולא תהיה סמכות לכל בית משפט אחר בעניין זה. |